Komfortowe, szybkie oraz niezniszczalne pojazdy. Samochody niepospolite, małe, mające wyraźnie opływowy kształt ciała, posiadające radioodtwarzacze CD. Machiny zwinne, o wielkiej zalecie szybkiego przemieszczania się. A wszystko po to, ażeby zwiększyć uciechę współczesnego człowieka. Optymalizowanie aut odbywa się od chwili opatentowania pierwszego pojazdu. Przykładem jest nawigacja GPS. Jednym z tychże poprawień są powstałe już w obecnych okresach wozy elektryczne lub AppRadio. To samochody, którym wystarczy jedynie prąd elektryczny. Na wyposażeniu posiadają DVD i ekrany.
Należy podłączyć auto do kontaktu i zostawić do ładowania. Jednak te pojazdy mogą przejechać wyłącznie 150-200 km. Okropny jest fakt, że takie samochody są w stanie zatrzymać się na środku autostrady, lub odwrotnie – pustego pola, bo najzwyczajniej w świecie się wyładują. Nowością w świecie aut od roku 2013 jest wprowadzenie pojazdu bez kierowcy. Nowością są także oryginalne wzmacniacze.
Wozy te nie potrzebują człowieka, a w następstwie tego i prawa jazdy. Takie maszyny pozostały dopuszczone do użytku aż w trzech stanach – Nevada, Kalifornia oraz Floryda. W przyszłości ludzie myślą także o latających samochodach, w jakich głośniki i subwoofery to fundament. To powszechne marzenie człowieka – dominowanie nad światem, fruwanie w przestworzach. Tylko czy uda się odkryć sposób oraz patentować takie auta? To z pewnością byłoby doskonałe doświadczenie dla smakoszy aut i normalnych ludzi, chcących odmiany. Właściwą odmianą są także akcesoria rodzaju tuner TV.
Ludzie już w czasach dawnych mieli pojęcie, że transportowanie się o sile osobistych nóg jest niewystarczające. Organizm ludzki szybko się męczy i nie jest zaprojektowany, by błądzić przez dużo godzin, czy nawet dni. Widoczny każdego dnia transport na własnych nogach nie jest nawet bezpieczny dla dobrego samopoczucia. Im bardziej świat się rozwijał, tym szybciej powstawały przeróżne archaiczne samochody.
wzmacniacze samochodowe
Radioodtwarzacz DEH-1801UB
nawigacja AVIC-F980DAB
głośniki komponentowe